Τρίτη 5 Μαΐου 2009

ΤΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ ΕΛ. Α. Δ. Α.

Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ!

Ελληνόπνοες πολίτες:
Για να μπορούν οι ψηφοφόροι να συλλαμβάνουν τα πολιτικά μηνύματα της εποχής, όσον αφορά τουλάχιστον την διεκδίκηση των δικαιωμάτων τους, είναι απαραίτητο να κάνουν ορθή διάγνωση των δεδομένων που τους αφορούν. Και αυτό επειδή, μόνον έτσι μπορούν να προσεγγίσουν τις απαιτούμενες εμπειρίες που θα τους διαφωτίσουν αντικει-μενικά, στον δρόμο για την χρήσιμη αξιοποίηση των δυνάμεών τους. Διότι, έτσι πετυχαίνουν ωριμότερα τούς στό-χους οι προβληματιζόμενοι, διακρίνοντας ευρύτερα τις αιτίες που προκαλούν διαχρονικά τις κακοδαιμονίες τους. Και ακριβώς αυτός ο βασανιστικά ώριμος προβληματισμός, του κάθε συνειδητού πολίτη, συντελείται νομο-τελειακά πλέον σήμερα, φανερώνοντας την κρίσιμη καμπή της ιστορίας του Ελληνισμού. Ένας προβληματισμός που εκδηλώνεται με: νευρικότητα, βία, διαμαρτυρία, τραχύτητα, πρόκληση, αβεβαιότητα, θρασύτητα, ασυνέπεια, αγριότητα, ανευθυνότητα, μέχρι βανδαλισμό και τελική απογοήτευση. Τούτη η σύγχυση της εποχής, για την διαχείριση και κα-τανομή των αγαθών, όλων των συντελεστών που τα παράγουν, την καθηλώνει σε αδράνεια. Μαζί δε με τα αξεπέραστα προβλήματα που επιβάλλονται, γεννούν μια σειρά σκληρές αλήθειες δυσκολεύοντας την ζωή ανυπολόγιστα όπως:
1. Το δικαίωμα εργασίας για επιβίωση, το οποίο είναι, τουλάχιστον μια ασυζητητί ηθική υποχρέωση της πολιτείας, να το εξασφαλίζει σε κάθε μέλος της κοινωνίας.
2. Η εθνική αξιοπρέπεια, που είναι υποσυνείδητη κληρονομιά κάθε Έλληνα, σε: Θερμοπύλες, Μαραθώνες, Σαλαμίνες, Δερβενάκια και στα ΟΧΙ των 1940.
3. Η φιλοσοφία, που είναι το κληροδοτημένο θεμέλιο της πνευματικής υπόστασης, υποβαθμίστηκε τόσο που, δεν εκφράζει πια την ιστορική της ευθύνη.
4. Η πατροπαράδοτη πολιτισμική ιδέα, η οποία παραμερίστηκε τόσο πολύ που, περιθωριοποιεί και παγιδεύει τους πολίτες σε παραταξιακά σύνδρομα, απομακρύνοντάς τους από το δημιουργικό και αυθεντικό προγονικό μεγαλείο.
5. Η παραδοσιακή παιδεία του Ελληνισμού, που με τα αναχρονιστικά, εκπαιδευτικά και κοινωνικά της προγράμματα, διακωμωδεί την μαθητική υπόσταση και την οδηγεί σε ταπεινά χαμερπή επίπεδα ουραγών, τόσο της Ευρώπης, όσο και του λοιπού διανοητικού κόσμου.
6. Η διαχείριση της πολιτικής, η οποία είναι η αυθεντική πυξίδα προσανατολισμού κάθε αναπτυξιακής αναζήτη-σης, έγινε φόβητρο. Και παρόλο που εκφράζει την ωριμότητα εποικοδομητικής δράσης του Ελληνισμού, κοιμάται υπνωτισμένη στο υποσυνείδητο, μέσω των ξενόφερτων αποπροσανατολισμών, της αχαλίνωτης σύγχυσης.
Αλήθεια, τί είναι ορθό να καταλαβαίνει κανείς στο άκουσμα της λέξης πολιτική; Για να είμαστε συνεπείς με τους εαυτούς, τους συνανθρώπους και την ίδια την πολιτική, είναι ανάγκη να συνειδητοποιήσουμε πως, αυτή εκφράζει τα αντικειμενικά υπάρχοντα: Μέσα, εργαλεία και μεθόδους που διαχειρίζονται οι εκπρόσωποι των ψηφοφόρων, με την δύναμη που ασκούν, σαν εξουσιαστές τους, για να βελτιώνουν συνεχώς την ποιότητα ζωής των πολιτών. Και καταγγέλουμε κάθε άλλη ερμηνεία της πολιτικής έννοιας, τουλάχιστον ως παραπλανητική. Τότε όμως γεννιέται το καυτό ερώτημα, αφού η πολιτική ασκείται από την εξουσία, η οποία πηγάζει από τον λαό για την καθημερινή βελτίωση της ποιότητας ζωής του, πως γίνεται να είναι πάντα αυτός ο άνεργος, ο ταλαίπωρος, ο αγράμματος, ο φτωχός και ο μετανάστης; Ενώ, κατά κανόνα οι εκπρόσωποί του κατορθώνουν να είναι πάντα βολεμένοι; Ο εθνικός μας ποιητής Διονύσιος Σολωμός, περιγράφει αυτή την εμπειρία ως ακολούθως:

«ΔΥΣΤΥΧΙΣΜΕΝΕ ΜΟΥ ΛΑΕ ΚΑΛΕ ΚΙ ΑΓΑΠΗΜΕΝΕ,
ΠΑΝΤΟΤΕ ΕΥΚΟΛΟΠΙΣΤΕ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΠΡΟΔΟΜΕΝΕ»!

Δίνει λοιπόν, η εμπιστεύεται την εξουσία σε εκπροσώπους του ο λαός, για να ευημερούν εκείνοι και να δεινοπαθεί ο ίδιος; Πάρα πολλές τέτοιες διαπιστώσεις των Ελλήνων, οδήγησαν σε συζητήσεις ώριμων και συνειδητών πλέον προβληματισμών, για την διαπίστωση των πραγματικών αιτιών της δυσπραγίας τους. Τα συμπεράσματα που προέκυψαν από τις μεστές συζητήσεις, σε όλες τις γειτονιές, τα χωριά, τις πολιτείες και σε κάθε ξεχασμένη γωνιά της πολύπαθης πατρίδας μας, γέννησαν την ανάγκη της σύμπτυξης πολλών υγειών, αγνών και άγνωστων μέχρι σή-μερα αγωνιστών. Οι οποίοι βγήκαν από τα πιο ειλικρινά, τα πιό θετικά και τα πιο πατριωτικά στοιχεία του λαού και του τόπου, για να προσεγγίσουν και να λύσουν το μεγάλο δράμα της πατρίδας μας.
Αυτή η αναγκαία σύμπτυξη των Ελληνικά σκεπτομένων, οδήγησε τους πολίτες της χώρας σε ευρύτερες συζητήσεις και κατέληξε στην απόφαση αυτής της πολιτικής διακήρυξης. Η οποία συνομολογεί την ίδρυση του πανελλήνιου πολιτικού φορέα. Διότι, είναι ο μόνος που μπορεί να τους αντιπροσωπεύει, χωρίς παρερμηνείες και αφηρημένες έννοιες, δίχως καιροσκοπικούς δογματισμούς και χωρίς αντιφατικές υποσχέσεις που δεν έχουν αντί-κρισμα. Και τελικά συγκρότησε το πατριωτικό κίνημα του Ελληνισμού που απεικονίζει την ταυτότητα του γένους. Γέννησε τον πολιτικό φορέα του Ελληνικού λαού με τα αρχικά ΕΛ. Α. Δ. Α. Τα οποία εκφράζουν και δηλώνουν, το πρωτοπόρο ξεκίνημα της Ελληνικής Αρχής, για Δημιουργική Ανάπλαση της διαχρονικής Ελλάδος.
Τα αρχικά αυτού του Ελληνόπνοου κινήματος εκφράζουν, μαζί με άλλα και τα εξής νοήματα:

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΡΧΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΑΝΑΠΛΑΣΗΣ
ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΛΑΟΣ ΔΙΑΝΟΗΣΗ ΑΓΡΟΤΙΑ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ Α ΡΧΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΑΛΛΑΓΗΣ

Το πρόγραμμα Ε.ΛΑ.Δ.Α. Είναι το μακρινό όραμα που δίνει τις ποθητές λύσεις, αξιοποιώντας: έδαφος, υπέδα-φος, αγρούς, θάλασσες, αέρα και ήλιο. Ο τόπος αυτός είναι από τους πλουσιότερους της γης και μπορεί να ξανακάνει τους κατοίκους του ευήμερους, όπως πριν χιλιετίες, όταν δεν θα θρέφει πια αργόμισθα παράσιτα που τον εμποδίζουν να δημιουργεί. Ο μεγάλος στόχος του κινήματος ΕΛ. Α. Δ. Α. εμπεριέχει στις προτεραιότητές του και τα εξής:
01. Την εξασφάλιση αξιοπρεπούς διαβίωσης, μισθό ή σύνταξη κάθε πολίτη, ξέρονας καλά ότι, η αιτία κάθε κακού επισημαίνεται με το σοφό παραδοσιακό απόφθεγμα, κληροδοτημένο από τότει, «αργία μήτηρ πάσης κακίας»!
02. Το καθήκον για κοινωνική πρόληψη και την φροντίδα μιας ολοκληρωμένης υγείας, εξ ίσου για κάθε πολίτη.
03. Την αναστύλωση της εθνικής μας υπόστασης, αποκατάσταση της κοσμικής ταυτότητας και καλλιέργεια του Ελληνικού ήθους, για την αναγέννηση της πολιτισμικής αξιοπρέπειας που καταρρακώνεται αδιάλειπτα επί αιώνες.
04. Διαχωρισμό των θρησκευτικών δοξασιών, και απαλλαγή τους από τα πολιτικά σύνδρομα, με αναβαθμισμένη διανοητική, πολιτιστική και φιλοσοφική αντίληψη, χωρίς διακρίσεις, εξαιρέσεις και προνόμια.
05. Το πλάτεμα της κοινωνικής συνεργασίας για την συνεχή βελτίωση της ποιότητας ζωής, με εθελοντική συμμετοχή όλων των πολιτών. Διότι μια φτωχή επικράτεια, με λίγους πλούσιους, μόνο παραπαίει.
06. Την συγκρότηση προγραμμάτων καλλιέργειας ιδανικών, για την αναφτέρωση της νεολαίας, με δημιουργικές προτάσεις για νέες δραστηριότητες. Επειδή, μόνο μια ευημερούσα Πατρίδα, μπορεί να αναστείλλει την επαιτεία.
07. Την θέσπιση υψηλής πληροφόρησης, για την προληπτική αποφυγή ύποπτων τάσεων, που ταπεινώνουν φρικτά το ήθος και το ύφος της κληρονομιάς, με βλαβερές έξεις που οδηγούν σε υποβαθμισμένες συμπεριφορές.
08. Την χρήση των μέσων ενημέρωσης, με αναγεννησιακά προγράμματα, για την ανάπλαση της καλλιτεχνικής δράσης με συμμετοχές σε θεάματα, μουσική, αθλητισμό και γενικότερων πολιτισμικών εκδηλώσεων.
09. Την πολιτική συνειδητότητα και την ευθύνη στη ζωική πράξη, για την δικαίωση της ισοδύναμης ψήφου του διανοούμενου πολίτη με του αναλφάβητου υπηκόου.
10. Την ριζική γεωργική μεταρρύθμιση και την δημιουργία προϋποθέσεων για την διάθεση της παραγωγής τους, για μια ποιοτική και αξιοπρεπή διαβίωση.
11. Την ανασύνδεση της εποχής με την κληρονομιά της κλασικής περιόδου και της πνευματικής προγονικής ιδέας πολιτισμού και φιλοσοφικής αντίληψης, που ακυρώνει την κακοήθια.
12. Τέλος στόχοι του ΕΛ. Α. Δ. Α. στα νέα δεδομένα είναι η σύνδεση των αγωνιστών της πλατιάς πατριωτικής βάσης, σε άξονα σύγχρονου προσανατολισμού, με αναφτερωμένες προοπτικές και οράματα.
Το αναγεννησιακό για την Ελλάδα, πρόγραμμα του κινήματος ΕΛ. Α. Δ. Α. αγκαλιάζει όλα τα δράματα, τους αγώνες, τους καημούς, τους πόθους και τις προσδοκίες των Ελλήνων, όπου κι αν γεννήθηκαν και ζούνε. Συμπάσχει με το άγχος της απόκτησης μιάς κατοικίας, την αβεβαιότητα της απασχόλησης, την βεβαιότητα του εισοδήματος επιβίωσης και το μέλλον των παιδιών. Δίνοντας έτσι μια αξιοκρατική λύση σε όλα τα χρονίζοντα οικονομικά, πολιτικά, ατομικά, ομαδικά, ανθρωπιστικά, υγειονομικά, πολιτικά, και κοινωνικά προβλήματα.
Το όραμα του ΕΛ. Α. Δ. Α. βασίζεται σε ορατούς δημιουργικά στόχους. Οι οποίοι επισημαίνουν σε όλους τους βασανισμένους πολίτες της πονεμένης Ελλάδας μας, τα παρείσακτα ιδεολογήματα που μόνο ταλαιπωρούν και υποβαθμίζουν. Τους λευτερώνει από τις ύποπτες παραταξιακές αποχρώσεις και τους προστατεύει από κάθε σκοτεινό δογματικό σύνδρομο. Για να απαλλάξει τελικά τους Έλληνες, από κάθε ξενόφερτο πανούργημα που κυκλοφορεί ανά την παραπαίουσα οικουμένη και την οδηγεί μεθοδευμένα σε χαώδη παραπληροφοριακή σύγχυση. Το απελευθερω-μένο σύστημα που επέλεξε να εφαρμόσει το κίνημα ΕΛ. Α. Δ. Α. στηρίζει τις επιλογές του στην φιλοσοφία των προγόνων. Οι οποίοι πριν από χιλιετίες προώθησαν και ανέπτυξαν τα προνόμια αυτού του τόπου. Με τα οποία πέτυ-χαν τον χορτασμό των πολιτών τους και προχώρησαν στα παγκόσμια, οικονομικά κι επιστημονικά τους επιτεύγματα.
Και όλ’ αυτά επειδή διέκρινε πως, κανένας λαός της υφηλίου δεν μπορεί να αναπτύξει τους εγκεφάλους του, αν πρώτα δεν εξασφαλίσει τα απαραίτητα εφόδια διατροφής του, για μια υπεύθυνη, συνειδητή και αξιοπρεπή διαβίωση. Διότι, ακόμα και κατά την λαϊκή ρήση, «νηστικιά αρκούδα δεν χορεύει». Από τα πρώτα μελήματα και φροντίδες του κινήματος επομένως, είναι να ξεπεράσει το πρόβλημα της ανεργίας. Το οποίο καταδυναστεύει και ταλαιπωρεί τους λαούς της γης, δίνοντας το στίγμα και για τα πραγματικά αίτια της Ελληνικής κακοδαιμονίας. Για τα οποία το κίνημα ΕΛ. Α. Δ. Α. έχει ήδη προγραμματίσει λύσεις κι έχει θέσει σαν πρώτη και σημαντικότερη δράση την εξάλειψή τους!
Διότι, μόνον έτσι μπορεί να τα καταφέρει η Ελλάδα και να οδηγηθεί σε μια γρήγορη αναβάθμιση και βέβαιη ανάπλαση. Με το πρόγραμμα που αγκαλιάζει τους καημούς, τις επιθυμίες και τις προσδοκίες του κάθε Έλληνα: Ψη-φοφόρου, εργαζόμενου, αγρότη, εργάτη, διανοούμενου, καλλιτέχνη, συνταξιούχου, επαγγελματία, βιοτέχνη, επιστή-μονα, δασκάλου, πολιτικού, λόγιου και κάθε Ελληνόπνοου πολίτη της μοναδικής μας Πατρίδας, και του κόσμου μας! ΠΑΝ ΕΛΛΗΝΙΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: